עובדים יקרים,

איכות העובדים, שביעות רצונם וההגשמה האישית שלהם, הינם תנאי הכרחי להצלחת המועצה.

משימתנו היא לדאוג לשמירה על זכויותיכם ועל רווחתכם, תוך שקיפות המידע והתהליכים ונתינת שירות אדיב ומקצועי לכל עובד ועובדת. אנו מאמינים שהכל מתחיל בכם, ורואים בעובדים שותפים לעשייה ולהישגים לאורך הדרך.

אנו אמונים על קיום מדיניות המועצה בנושאי משאבי אנוש ושכר ושמירה על הוראות כל דין.

בהצלחה לכולנו!

המחלקה מטפלת בצרכי המשאב האנושי במועצה משלב הראיון, קליטה ועד לפרישה: 

  • גיוס מיון וקליטת עובדים.
  • ניהול מאגר קורות חיים.
  • ניהול תיקים אישיים של העובדים.
  • קידום ועדכון תנאי עבודה ושכר.
  • מימוש הסכמי שכר.
  • רציפות זכויות ומיצוי זכויות בעת פרישה.
  • התפטרות ופיטורי עובדים.
  • ניוד עובדים.
  • הדרכה והשתלמויות לשמירה ושיפור רמתם המקצועית של העובדים

דרכי התקשרות

מזכירות המחלקה: 09-7778016 | פקס:09-7778016

כתובת: משרדי המועצה בפארק בר-און

זמני מענה טלפוני וקבלת קהל:בימים א,ב ,ד,ה בשעות 8:30-13:00

 

צוות המחלקה:

מנהלת, שרית דוד sarit@kedumim.org.il


מזכירה, רעות שלמה  sacar@kedumim.org.il